Grans firmes amb plans de Responsabilitat social i oficines de les noves caixes d'estalvi ubicades al territori, participen i cooperen amb en les activitats de la campanya Ona Tardor per l'impuls de la comunicació, la recuperació de la confiança i la construcció del futur.
1 PubliciniOS = 10 eq
Tenir PRESÈNCIA en les cartes de les gràcies
- les cartes de les gràcies es lliuren al llarg de la la primera quinzena de novembre entre els comerços i professionals que han participat en l'estudi eQlimaTICs del territori, estudi que tracta sobre l'estat emocional i l'ús de les eines de la comunicació i Internet .
eQlimaTICs està basat en les tertúlies informals en comerços i despatxos professionals al llarg dels últims mesos, en el que voluntaris de la Xarxa Comunicad'Or que ve impulsant l'Associació InnoGran, han visitat comerços i despatxos professionals en el territori. Gràcies a tertúlies informals en els seus establiments han identificat talent i història de propietaris, equips de col.laboradors, empleats i proveïdors.
10 PubliciniOS = 100 eq
A més
- Tenir PRESÈNCIA a l'atolon del territori, Atolones Sectorials i Atolones Intergeneracionals:
Atolones Sectorials en el Món de la logística, les motos, les actuacions, la restauració, el turisme, la salut, la moda, la música, les pintures...
Atolones Intergeneracionals en el Món de:
- els i les Silvers, nascuts en els 60's,
- els seniors i les seniores nascuts en els 40's o abans.
- Els niets/es i els avis/es.
- Els pares i els fills/es.
- Els educadors/es.
L'atolon del territori i l'Atolon sectorial mostren a Internet imatges i vídeos d'establiments, la seva ubicació geogràfica i alguns aspectes sobre el talent, les habilitats i la història de propietari/es i col.laboradors/es, empleats i proveïdors.
L'atolon Intergenaracional mostra aspectes rellevants relacionats amb els atractius de la convivència entre les diferents generacions, en barris i municipis, en les famílies, en les organitzacions empresarials i professionals, en associacions i fundacions i en el teixit potencial del 3r sector.
- Els continguts mostrats en els Atolones estan basats en:
- Les tertúlies informals en comerços i despatxos professionals, en les imatges i textos i en les tasques de geocodificació dutes a terme al llarg dels últims mesos per voluntaris de la Xarxa Comunicad'Or que ve impulsant l'Associació InnoGran.
- les experiències professionals dels components de l'equip tècnic promotor de la campanya.
- Les dades obtingudes en estudis realitzats al llarg de la dècada sobre l'impuls de la comunicació entre persones i col.lectius i les oportunitats que ofereixen eines fàcils, assequibles, útils i divertides existents avui a Internet,
100 PubliciniOS = 1000 eq
A més
- Tenir PRESÈNCIA en els materials i continguts que es mostren i distribueixen en els cicles de enQüentros planificats per novembre i desembre:
- Imatge Peces X el Canvi (carpeta, fullet, pay pay)
- Imatge i contingut en el Qorner del EnQüentro, un espai a Internet que mostra l'agenda i convocatòria prèvia, notícies sobre les intervencions i anècdotes al llarg de la trobada i les notícies posteriors i relacionades
Gràcies a PubliciniOS, comerços i professionals en diversos territoris i de diferents Mons:
- Reben cartes amb les gràcies per la seva participació.
- Assisteixen gratuïtament a Tertúlies i enQüentros en què aprenen i comparteixen talent, sinergies i recursos
- Reben un obsequi, la seva adreça a la xarxa amb una nova i original PRESÈNCIA a Internet gràcies a Qorners i Atolones.
Ona Tardor facilita el coneixement d'eines per al Canvi, una nova Visió per al futur.
Ona Tardor part de la creença "És bo Comunicar + Facilitar + Orientar + Compartir +".
Ona Tardor impulsa actuacions i mostra informes sobre avenços "eQlimaTICs".
Ona Tardor mostra i publica testimonis de... com es canvia?
# Ètica i canviar el món.
# Amb la participació de Silvers, sèniors i seniores.
Andreu Campanario Ponga.
Director General de Tarquinos.
Crec que es bona idea estendre a comerços , professionals i petits negocis ja sigui de territoris com de sectors d'activitat
ResponEliminaLa PRESENCIA de publiciniOS i els nous canals de comunicació que insinua facilita comunicar + i orientar + a clients, veins, clients potencials i nous mercats.
PubliciniOS motiva compartir + versus competir +
La Nova "anima" de les Caixes !!!
ResponEliminaLes Caixes resultant dels processos de fusió "recomanats" per governs i mercats, tenen ara la GRAN OPORTUNITAT de mostrar i CONCRETAR amb gestos, amb exemples reals, que tenen mes interes que mai en contribuir a que els comerços, els professionals i autònoms i les pimes i els petits negocis, afrontin "en companyia" els reptes que els plantegen les NOVES SITUACIONS que la crisis econòmica esta ocasionant