adsense image ad

dijous, 14 d’octubre de 2010

PubliciniOS. Nous Canals de Comunicació per el Segle XXI

Grans firmes amb plans de Responsabilitat social i oficines de les noves caixes d'estalvi ubicades al territori, participen i cooperen amb en les activitats de la campanya Ona Tardor per l'impuls de la comunicació, la recuperació de la confiança i la construcció del futur.




1 PubliciniOS = 10 eq



Tenir PRESÈNCIA en les cartes de les gràcies

  • les cartes de les gràcies es lliuren al llarg de la la primera quinzena de novembre entre els comerços i professionals que han participat en l'estudi eQlimaTICs del territori, estudi que tracta sobre l'estat emocional i l'ús de les eines de la comunicació i Internet .
eQlimaTICs està basat en les tertúlies informals en comerços i despatxos professionals al llarg dels últims mesos, en el que voluntaris de la Xarxa Comunicad'Or que ve impulsant l'Associació InnoGran, han visitat comerços i despatxos professionals en el territori. Gràcies a tertúlies informals en els seus establiments han identificat talent i història de propietaris, equips de col.laboradors, empleats i proveïdors.




10 PubliciniOS = 100 eq
A més

  • Tenir PRESÈNCIA a l'atolon del territori, Atolones Sectorials i Atolones Intergeneracionals:
Atolones Sectorials en el Món de la logística, les motos, les actuacions, la restauració, el turisme, la salut, la moda, la música, les pintures...
Atolones Intergeneracionals en el Món de: 
  • els i les Silvers, nascuts en els 60's, 
  • els seniors i les seniores nascuts en els 40's o abans.
  • Els niets/es i els avis/es.
  • Els pares i els fills/es.
  • Els educadors/es.
L'atolon del territori i l'Atolon sectorial mostren a Internet imatges i vídeos d'establiments, la seva ubicació geogràfica i alguns aspectes sobre el talent, les habilitats i la història de propietari/es i col.laboradors/es, empleats i proveïdors.
L'atolon Intergenaracional mostra aspectes rellevants relacionats amb els atractius de la convivència entre les diferents generacions, en barris i municipis, en les famílies, en les organitzacions empresarials i professionals, en associacions i fundacions i en el teixit potencial del 3r sector.
  • Els continguts mostrats en els Atolones estan basats en:
  1. Les tertúlies informals en comerços i despatxos professionals, en les imatges i textos i en les tasques de geocodificació dutes a terme al llarg dels últims mesos per voluntaris de la Xarxa Comunicad'Or que ve impulsant l'Associació InnoGran.
  2. les experiències professionals dels components de l'equip tècnic promotor de la campanya. 
  3. Les dades obtingudes en estudis realitzats al llarg de la dècada sobre l'impuls de la comunicació entre persones i col.lectius i les oportunitats que ofereixen eines fàcils, assequibles, útils i divertides existents avui a Internet,



100 PubliciniOS = 1000 eq
A més

  • Tenir PRESÈNCIA en els materials i continguts que es mostren i distribueixen en els cicles de enQüentros planificats per novembre i desembre:
  1. Imatge Peces X el Canvi (carpeta, fullet, pay pay) 
  2. Imatge i contingut en el Qorner del EnQüentro, un espai a Internet que mostra l'agenda i convocatòria prèvia, notícies sobre les intervencions i anècdotes al llarg de la trobada i les notícies posteriors i relacionades

Gràcies a PubliciniOS, comerços i professionals en diversos territoris i de diferents Mons: 
  • Reben cartes amb les gràcies per la seva participació. 
  • Assisteixen gratuïtament a Tertúlies i enQüentros en què aprenen i comparteixen talent, sinergies i recursos
  • Reben un obsequi, la seva adreça a la xarxa amb una nova i original PRESÈNCIA a Internet gràcies a Qorners i Atolones.


Ona Tardor facilita el coneixement d'eines per al Canvi, una nova Visió per al futur.

Ona Tardor part de la creença "És bo Comunicar + Facilitar + Orientar + Compartir +".

Ona Tardor impulsa actuacions i mostra informes sobre avenços "eQlimaTICs".

Ona Tardor mostra i publica testimonis de... com es canvia?


# Ètica i canviar el món.
# Amb la participació de Silvers, sèniors i seniores.

Andreu Campanario Ponga.
Director General de Tarquinos.







2 comentaris:

  1. Crec que es bona idea estendre a comerços , professionals i petits negocis ja sigui de territoris com de sectors d'activitat

    La PRESENCIA de publiciniOS i els nous canals de comunicació que insinua facilita comunicar + i orientar + a clients, veins, clients potencials i nous mercats.

    PubliciniOS motiva compartir + versus competir +

    ResponElimina
  2. La Nova "anima" de les Caixes !!!

    Les Caixes resultant dels processos de fusió "recomanats" per governs i mercats, tenen ara la GRAN OPORTUNITAT de mostrar i CONCRETAR amb gestos, amb exemples reals, que tenen mes interes que mai en contribuir a que els comerços, els professionals i autònoms i les pimes i els petits negocis, afrontin "en companyia" els reptes que els plantegen les NOVES SITUACIONS que la crisis econòmica esta ocasionant

    ResponElimina